torsdag, mars 29, 2007

Den här dagen har varit bra bra bra. Jag vaknade fyra på morgonen och hann göra allt sånt som man planerar att göra på en morgon kvällen innan. frukost, dush, kaffe, cigg, ellen show osv osv hoh. Sen var det en busy busy dag först musik och två timmar med finaste gitarren, sen jobb med nerviga gamlingar, sen bowling, sen vårhäng nere vid svartån.

Nu är jag mest sliten. Men imorgon är det sthlm och på lördag blir det middag med my, hennes mamma och hennes mammas flickvän. som FYI är så snygg om jag bara vore lite äldre mhrghhehe.
Imorgon åker klara till fjällen och dagen innan hon kommer hem åker jag till polen så det blir nästan tre veckor utan lilla lilla klara. Det gör faktiskt rätt ont buh. Sthlmshelgen var helt magisk trots mina små svarta dimmoln.

och nu säger jag F U BLOGGEN! jag pallar inte dig.

2 kommentarer:

  1. JAG KOMMER SAKNA DIG MASSOR BLÖÖÖEH :*:* HA KUL I POLEN

    SvaraRadera
  2. de är så söta, nu sitter de i soffan och lyssnar på the ark. jag är mätt på makrill och te och jag tycker det ska bli fab att träffa dig imorrn för du brukar ha en sorts inflytande på mig som jag tror att jag behöver just nu. gurkepuss! / My head

    SvaraRadera