tisdag, mars 30, 2010

Tidsfördriv

Vårdag, ledig dag. Jag borde skriva verksamhetsberättelse för RFSL eller mitt bidrag till radion, men istället blir det en sån här, bara för att det var längesen:

- 10 FAVORITER
Färg: nu gäller senapsgult
Mat: max veggieburgare
Artist: ack så svårt, men just nu gäller King Charles
Film: finns för många
Bok: Kafka på stranden är det bästa jag läst på länge
Sport: dansgolvet
Årstid: alltid hösten, men våren känns så awesome just nu
Veckodag: fredagar innebär ofta det bästa
Glassmak: dulche de leche
Tid på dygnet: jag har en nyfunnen kärlek för tidiga pigga morgnar

- 9 FÖR TILLFÄLLET:
Humör: rastlös
Smak: svart kaffe
Kläder: aladinbyxor och linne
Bakgrund på datorn : djuret i vårblommor och vårsol
Nagellack: var ett tag sen nu
Omgivning: balkong
Irritationsobjekt: inget! kanske pengabrist och distans isåfall

- 6 HAR DU NÅGONSIN?
Dejtat någon av dina bästa vänner: kan man väl säga, det där med dejta är luddigt
Brutit mot lagen: vem har inte det
Blivit arresterad: nej
Badat naken: jaa
Varit med på TV: öppna kanalen
Kysst någon du inte känner: jodå

- 3 PERSONER
Du kan berätta allt för: djuret, hanna och my
Du tycker om: djuret ligger rätt bra till
Du inte gillar: hemligt

- 2 VAL
Kaffe eller te: te vinner överlägset på sista tiden
Vår eller höst: nu är våren så efterlängtad

- 1 ÖNSKAN:
Att djuret vore här.

3 kommentarer:

  1. åh, dansgolvet var bästa svaret på länge!! <3

    SvaraRadera
  2. hah jag instämmer med hanna! plums vad du är underbar, punkt slut<3

    SvaraRadera