torsdag, mars 19, 2009

Space Olympics

Jag har en ny hets, helt otroligt vilken rush det är. Heartbeat!

Gårdagen var galen, började med ett tvåtimmarsmöte på sjukhuset. Spännande grejer där, där finns en kille som ser exakt ut som spencer i the hills, helt sjuk likt. Sen finns det en annan kille som påminner om sid i skins fast minus glasögonen.
Sen sprang jag runt på stan i jakt på praktik, kommer fan inte hinna hitta någon tills sommaren. Men sen var det hem och få i sig mat för att sen ta bussen raka vägen till ruby. Det var skitmysigt i ateljén, vi styrde upp kaffe och paj och chillade och satt alla och pratade någon timma. Sen började jag med att jag och fesken gick ner till vattnet och fotade. Jag märkte direkt svårigheterna med att fota porträtt och insåg att jag ännu en gång tagit mig an en riktig utmaning till PA igen. Vet inte om jag orkar sätta ut allt på bdb men det hamnar nog antingen här eller där.
Det tog sin tid och sen åkte jag raka vägen till Kåren, det var verkligen skitkul! Pratade med en tjej som går programmet jag ska söka till och det verkar lovande. MDH it is! Härjande onsdagar är tummen upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar