måndag, mars 09, 2009

The End

oj oj, tre dagar, tre fantastiska säsongsfinaler. först ut i lördags var det sista avsnittet av the hills som inte gjorde mig besviken. blir själv förvånad över hur mycket jag tycker om en så, egentligen skitfånig serie. men sista var skitbra. och nog fan kommer jag se alla repriser. Råkade snoka lite i samband med avslutningen och hittade att det blir en femte säsong, som dock ska bli Laurens sista. Men det finns funderingar på att fortsätta utan henne, men det blir ju inte samma sak. Heh, Mtv la ut den här några dagar sen. Är ändå förvånad att majoriteten ändå inte är så övertygande. men ja det är en majoritet iaf.



I Söndags var det Skins, som också var så jävla bra! värsta bästa upplösningen för alla, förutom den där skumma lilla tjocka tjejen som jag aldrig minns namnet på och som stalkar alla.
Sen idag var det sista avsnittet för sista säsongen av l word, som jag faktiskt inte gillade! eller avsnittet i sig var väl bra men sista minuterna SÖG. Visst alla var snygga och smashing som vanligt, och man fick lix säga hejdå till karaktärerna men WTF sa jag när slutet kom. Det var bara mest sorgligt att det var slutet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar