söndag, mars 15, 2009

Ichabod Crane

Åh så trött. På ett sätt är jag glad att jag verkligen tar vara på tiden, att inte en stund är sysslolös. Men ändå känner jag såhär en söndag kväll att jag är matt och fattig. Huvudet är tungt och benen känns orkeslösa.
På onsdag ska jag ha provsession med några av dom som jag ska fotografera, det blir spännande. Vi ska hålla till i Rubys mors ateljé vilket blir en höjdare. Pressen för att få projektarbetet gjort är enormt. Kanske röstas jag snart in i RFSLs styrelse. Snart är det dags att söka till högskolan. Mycket måste göras klart i skolan. Många bollar i luften.
Det ska verkligen bli skönt att resa iväg en liten stund. Det behöver jag verkligen, lite stimulering och att få vara på resande fot igen. Tanken på vad som väntar funkar som en riktig sockerkick, eller en rejäl dos av endorfiner i hjärnan. Precis vad jag behöver.

Livet är helt ok. Livet leker inte men det trivs i sandlådan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar