lördag, februari 21, 2009

I want to marry a lighthouse

Oj oj gårdagen var himla spännande, kände mig som fjorton år men på ett bra sätt! jag och Hanna åkte till Mimmi och jag drack en flaska vin på oroande kort tid, sedan skulle vi till trixarnas lokal för att se loke, lyckligtvis så missade vi honom men lyckades planka in för att se ett polsk slagverksband som var jättetrevliga. Stället påminde mig lite om underjorden i Göteborg men det var charmigt! Sedan vinglade ett bra stort gäng genom kyrkogården och gick till Strike där Hanna blev nekad. Alkoholen flödade och karaoke sjöngs! Jag vaknar fullt påklädd i min säng utan någon idé om hur jag kom hem. Fantastiskt.

3 kommentarer:

  1. loke! HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA .__________.

    SvaraRadera
  2. du förresten! jag ska till sthlm på fredag. kom dit!

    SvaraRadera