tisdag, december 09, 2008

Motion Sickness

jag måste erkänna en sak: jag har blivit besatt av the hills och life of ryan
så då var det sagt. ska snart ha en redovisning av socialdemokraternas politiska historia under 100 år och jag kommer antingen somna eller spy under föredraget. men det är väl ok. sen har jag bara ett arbete som ska in och sen är det jullov. har efter massa ältande kommit fram till att jag behöver en rekreationsvecka, inlåst i en ängslig stuga någonstans i norr, utan tv, internet och mobil. med woolf, kafka och proust, några hg lösviktste, en kamera och musik. vet fan inte vart jag kan hitta denna norrlandsutopi men jag kan kompromissa. bara jag får komma bort från samhället ett tag och bara vara. jag kommer nog på något.
tillsvidare nöjer jag mig med att dagdrömma och kedjeröka.

You got vacation days then you might escape
To a condo on the coast

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar