lördag, juni 07, 2008


den senaste tiden har varit en riktig berg&dalbana, men inte känslomässigt som det brukar vara. verkar som att mina manodepressiva dagar är borta och istället har en livsglädje tagit sin plats. kan bero på min superstadiga ekonomi som jag inte riktigt förstår vart den kommer ifrån, speciellt med tanke på alla studentfester och all alkohol och alla påhitt jag sysslat med. inte jobbar jag heller, men skatteåterbäringen var en galen klirrare på kontot. och klassen har varit så fantastisk sista månaden i skolan. den avancerade delen av klassen har fått den svåra delen att supa och vara galna *bedrift* och den svåra delen har äntligen insett att vi är feta att umgås med. sammanhållningen har ökat med hundra procent och vi har hittat på massa saker. vi hade tre öfester på rad som var galna. maskeradfesten var en hit, speciellt eftersom att min klass vann utklädnadsshowen och var den första ES-klassen nånsin att vinna det. alla parkfester vi haft, alla kvällar ute på landet någonstans i någons trädgård.
en annan rolig sak är att jag lagt bright eyes på hyllan i någon månad och upptäckt ny musik och brainstormat och nu när jag tänker efter har det något med lyckorusen jag har? jag föredrar att inte tänka på det för när jag sen börjar lyssna på c igen så vet jag att magpirret är där och huvudet kommer fyllas av något stoftaktigt som skimrar och nånting annat poetiskt men iaf att det blir en bra käsnla.
det är två veckor till accelerator och min mage är där, åh band of horses, hercules, foals, el perro del mar, åh det blir min enda festival och jag ska verkligen ta vara på det phrrr. jag börjar inte jobba förrns om två veckor och nu ska jag njuta av sol och sällskap.

och dagens grej är definitivt att niklas har kommit hem och vi ska öla på löga och åh vad jag har saknat honom, vi har inte setts sen JULAFTON vilket är crazy shit och inte ok men nu äntligen!

och studenten var fabfabfab mina ben är trasiga men det var det värt, flaket var fantastiskt, våran musik ägde (min mp3 heh) och jag följde med my på hennes bjudning och sen hem till mig och sen förfest och sen studentfesten på blue moon bar och sen vasaparken och kom hem sju på morgonen och sov inget och jag har vänt på dygnet men allt är fantastiskt och über. jag vågar inte tänka på hur mycket alkohol jag drack och ja jag vet inte hur många gånger alkohol och fest nämns i det här inlägget men hur vet man annars att man tar studenten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar