onsdag, juni 25, 2008

accelerator är fab, jag sitter hemma hos mys pappa
jag har sovit tio timmar och jag har duschat och ätit mig mätt och belåten
snart ska jag iväg till zinkens vandrarhem för ölspel och pepp inför kvällen
fast jag är arg för jag fick inte ha med min kamera in
igår var det johnny flynn, wild beasts, foals och band of horses
johnny flynn var så jävla söt i sin flanellskjorta och mandolinen och elakustiska gitarren
foals var rätt galna, sparkade ner högtalare och trumman, fast hade skittråkig kontakt med publiken, tror inte sångaren stod helt vänd mot publiken en endaste gång, men dom var ändå awsome. och band of horses minns jag knappt men vi snackade med dom innan insläppet vid deras buss. tyler ramsey är så sjukt söt, trots att man knappt känner igen honom nu när han rakat bort skägget. men trummisens skägg är fantastiskt, helt mörkt och buskigt. vi träffade även en skäggis i måndags på mosebacke som var från utah, som jag har lovat att hälsa på och göra veganmat åt hah. dessutom ringde ruby från americat igår och skulle iväg idag till massachusetts med familjen, sjukt kul att höra från henne. blir konstigt att inte träffa henne på sex veckor. ja dom senaste dagarna har gått ut på usa och skäggiga män.
men ikväll ser jag framemot hercules & love affair och antonys ljuva stämma mm-mm-mm. nu ska jag tralla iväg till tunneln och njuta av kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar