måndag, september 24, 2007

R ger mig silent treatment, men det gör inte så mycket
jag vet inte vad som händer i hennes huvud och vilka tankar som passerar hennes kropp
men det gör inte så mycket. det är så mycket inom mig som bara bubblar och vill sprudla och explodera. men det händer aldrig. jag vill bli kär och vara intiiiiiim. allt det där som mänskliga varelser ska vara. uppe i det blå och fluffa runt på rosa moln.

när jag kom hem från jobbet idag satt mor och glodde idol
jag bara sjönk ner bredvid henne efter en dag med
1: Skola
2: Sjukhus
3: Skola
4: Frustraion & Ågren
5: Jobb & mer Ågren

men det var skönt att bara sitta bredvid
en karl där sjöng coldplay och jag kom på vad jag saknat dom
veganjäveln chris martin med sitt tjat om fair trade
mm så jag har precis fått ner alla skivorna och ska väl sträcklyssna

IMORGON SKA JAG OCH DANIEL TRÄFFAS FÖR FÖRSTA GÅNGEN FOH REAL PÅ MÅNADER OCH SE PÅ FÖRSTA AVSNITTET AV ANDRA SÄSONGEN AV HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEROEEES! vi ska snacksa och dricka vin och det blir totalt!


BLIPBLIP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar