måndag, september 10, 2007

jag är så genomfrusen, fryser hela tiden.


jag vill få så mycket gjort men det fastnar nånstans i mitt huvud. i min kropp. det är som en fysisk "ha det på tungan"- blokad. det är så mycket som händer runt omkring mig, och jag är aldrig riktigt där. i onsdags var jag på sjukhuset och fick uppleva en ny sida av den gråa zonen. ny läkare, men fyfan vad drop dead gorgeous. efter att jag fått fylla i papper i en halvtimma började han babbla massa läkartermer och diagnoser. jag förstod inte nånting av vad som kom ur hans mun men ack, vad fin han var att vila ögonen på. hm ska man gå och bli hetero eller?





skolan har blivit en mycket märklig plats för mig. det har blivit någon slags fridstad men ändå så full av.. jag vet inte, otillräcklighet? men det är ändå otroligt skönt att vara tillbaka. att vara tillbaka med alla mone solskenskvinnor och underbara lärare. jag underskattar dom nog. människoälskande humanister hela högen, som av den anledningen älskar mig. och det lilla jag gör. ack ack ack.







puzZ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar