tisdag, september 04, 2007

det har varit en märklig vecka. även om det är tisdag morgon nu så var gårdagens måndag otroligt lång och.. utdragen. det är så mycket som har hunnit vandra igenom mitt huvud, så många tankar, så många känslotillstånd i min mage. jag har gett mig själv förslag på framtidsmål och funderat över vad jag verkligen vill. inte för att jag har kommit någonstans på det ämnet men det är ju bra att jag iaf tänker nu. jag känner mig så kluven och dragen mellan tusen händer som vill ta mig till tusen olika ställen.

igår fick jag en verklighetsspark i magen. vuxenpsyk har fixat en tid till mig och det om två dagar! hej kort varsel och ge sonja en hjärtattack så hon inte kan komma till sjukhuset. jag funderar över att ta med mig någon. jag har alltid gått till sjukhuset själv no matter what the issue is, men märker alltid att när man går ut från dom stora tomma dörrarna och blir bländad av himlen, att det är jävligt ensamt. jag vet inte, jag ska ju alltid stå på mina stadiga två marmorpelare till ben, men hey. det vore nog fint med sällskap.

vilken märklig vändning det här inlägget fick. jag som vaknade för ca tio minuter sen. nä mitt chaite börjar kallna så jag ska ta det och sätta mig på balkongen.
peace out, take care och gör vad som krävs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar