torsdag, juni 07, 2007

idag mår jag rätt bra. mest tack vare lillen. det är otroligt hur hon och allt omkring henne kan få mig på så bra humör. Allt, hennes fnissiga ansiktsuttryck, hennes föräldrar, villan, boden, den gröna trädgården. allt. Idag har jag hunnit få massa arga sms och flera arga samtal från skolan som tjatar. Jag har börjat experimentera med mitt hår igen, även om det är på en väldigt mild nivå so far. Det är ju rätt spexigt.

Inte nog med att jag ska se bright eyes i sthlm men jag tror att jag även ska till göteborg och se dom. Det enda som hindrar mig är något slags orosmoln. Det är något som hindrar, fast jag vill så jävla mycket. Se conor två gånger på rad, träffa j och bli sams. Eller inte bli sams men få det att funka, hela vänskapsgrejen. För jag saknar henne its true. Jag saknar det vi hade, allt det där fnissiga och pirriga. Ingen ger mig lika magont som dagarna innan jag skulle träffa henne! Men det var ett bra magont. Jag saknar det. Inget ger mig det längre. Inget förvånar mig inget shockar mig inget rör mig längre. Isåfall c men det rör mig inte som en gång i tiden. han.

Det är sol och jag har röda axlar, jag gillar det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar