måndag, november 03, 2008

jag och ruby fikade idag med våran svenskalärare och hade bokreflektion/realismprat/pratade om människors olika stadier i livet. den läraren är verkligen en av dom underbaraste personerna jag vet. så fördomsfri, öppensinnad, jordnära, medveten, intelligent, otroligt snäll och så att säga välmöblerad i hjärnan. bara att råka på henne på stan gör mig så glad!
sen läste ruby upp sitt bidrag till samlingen av HBT-texterna. tyckte om den starkt och den kommer nog uppskattas i virrvarret av komma ut-historier då den är skönlitterär och nästan poetisk! sen hälsade vi på freddie på hans nya jobb (där han direkt blev butikschef!), sen gick vi och fika. när jag kom hem var mamma en enda miserabel pöl som jag lyckades samla ihop med hjälp av lite hederlig alfapet!

btw 16 dagar till mitt home away from home, åh jag vill bara dit. NU.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar