söndag, november 16, 2008

a heart of birdsong

helgen har varit så himla fin. önskar jag nu hade kraft att ordagrant uttrycka allt. men det är söndag och en spännande vecka ligger framför mig. imorgon ska jag till lilla skultuna för att få skjuts till eskilstuna och gå på queerteater med rfsl. sen på tisdag kommer freddie hit och vi ska mysa och peppa och förbereda oss, sen onsdag morgon så är det dags. om jag känner oss rätt går vi upp runt tre, duschar, är maniska och hinkar kaffe, spenderar för mycket tid på balkongen och rusar sen till bussen vid fem. helt ofattbart. det pirrar så otroligt mycket i magen och jag är en sån jävla krakowromantiker. på söndag träffar jag mormor! lilla gullemormor. och hon sa idag att hon ska laga mat åt hela bunten! krutmormor, min egna babushka. jag önskar jag kunde hälsa på henne oftare. kan inte hälsa på i vår, åker till polen men en bra bit ifrån krakow och sen till berlin. hmz. jag ska ta vara på den tid jag får och njuta av varje sekund. det är en uppmaning jag inte tänker fly ifrån.

come with me where rainbows die
come with me where the birds fly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar