torsdag, oktober 23, 2008

Theme song

uppesittarnatten blev ungefär som planerat bortsett från tecknandet. jag gick till skolan och hade smashing bra föredrag på naturkunskapen, åkte hem och läste om första året under första världskriget. märkligt att ett krig som ivolverar nästintill varje land på en hel kontinent kan explodera och bryta ut på en vecka! sen sov jag dom gosigaste två timmarna någonsin, vaknade sådär helt varm, tung och härligt stel. när jag vaknade stod ett badkar utanför min dörr. detta innebär att på fredag är renoveringen ÖVER! Ö V E R ! de mänskliga förhållandena återvänder.

första årsmötet och födelsemötet med RFSL västmanland var supermysigt. och jag kanske ska sitta i styrelsen! västerås har inte haft ett rfsl sen det la ner ca fem år sen. ack vilka minnen jag har från den tiden och dom lokalerna. vilket barn man var. och vad tacksam jag är för att det fanns, hur klyshigt det än låter.

och steve carell är hjärtemannen! min hjärteman. såg en tre officeavsnitt igår natt och vet inte om jag riktigt kan fastna för det,kanske, men vinjetten är så jävla fin. den utmärker sig inte ett dugg men ändå kan jag inte sluta lyssna på den:



åh jag älskar hets. nu ska jag titta på dan in real life. inte mycket sömn inatt då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar