fredag, augusti 22, 2008

Jag är så sjukt pepp på att börja skolan
igår promenerade jag till skolan och hade möte med syon. förutom mindre ändringar är allting förberett och solklart. och jag slipper praktik! vilket visst, vore kul med tanke på att man får komma in på arbetsplatser där det är omöjligt att komma in som oerfaren ungdom. men att slita 20h i veckan för att få 500kr i månaden, nej tack. då föredrar jag att åka snålskjuts på sjuksrivningen och säga att skolan behandlar en orättvist. och jag pratade med samhällsläraren som verkar bra, men hon behandlar mig som någon slags utbytesstudent som inte vet hur någonting går till. äsch i will charm i will slice i will dazzle i will outshine them all. Efter det hälsade jag på på konstskolan där halva gamla esteterna går nu. sen vandrade jag på lite second hand och köpte in krishnarörelsens "handbok" med söta hindubilder och bonners bra böcker "från krig till krig" heh jag har blivit historienörd. men bara lite. sen satt jag på freddies jobb och drack kardemummakaffe. det var ovanligt mycket rörelse i butiken så jag satt mest bakom och läste skvallertidningar. och GUD vad jag missat grejer alltså. homoäktenskap blev tillåtet i kalifornien i juni och ellen och portia ska gifta sig!




okej va jag skiter i kändisar och vad dom har för sig men det faktum att lindsay lohan är tillsammans med en tjej är ju rätt galet. jag har inget med det att göra men kul grej.

nej nu ska jag plugga woho.

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. fan vilken snygg brutta hon harå! lohan alltså. drowl :*

    SvaraRadera