fredag, oktober 27, 2006

Igår var jag och Freddie på kafe 44 i sthlm.
Mest och framförallt för kristian anttilas skull men även nina rochelle och sleeping beauty spelade den kvällen. Först såg det ut som att vi inte skulle komma in, ca tio personer stod framför oss i kön och då kom tompa ut och skrek att det var fullsatt. Vi blev självklart besvikna men några småkids i kön började tjura, haha. Sen var det stora och starka kvinns som gjorde narr av dom, att deras stjärnor började rinna längs kinden.
Kristian skulle in och blev såklart haffad av alla i kön, jag sa något pinsamt om en födelsedagstårta och en halvnaken tjej, ehrr. Men efter någon halvtimma i duggregnet blev vi insläppta.
Anttila var självklart grym. Stilig och sådär virrig.
Jag dansade skjortan av mig och alla svettades som satan. Det var allt för längesen jag var på en såndär ordentlig spelning med dans och skrik. Det var ultimat. Efter spelningarna gick jag och freddie mot tunneln i världens friskaste och skönaste stockholmsluft.
Och sov på mjukaste och varmaste bussen.

meow

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar