tisdag, oktober 24, 2006

hejhejhej
idag har varit en riktigt bra dag
den började dåligt men jag satte på anttila och tog en cigg
och det hjälpte!

Efter skolan fikade vi standardmänniskorna och det var mys.
vi pratade arvikaminnen och som vanligt, en massa skit
Precis när jag kom hem ringde Rasmus och ville ta en promenad
Vi vandrade runt i vasastan bland alla lyxvillorna och pratade om ingenting, som förr i tiden
vi gick in på en tomt och pallade goda äpplen, satt vid våran gamla skola och rökte
jag älskar våra ovärda diskussioner. dom är så.. värda.
Jag kom hem nyss blöt och kall
underbart
Klara kom hem idag från frankrike, jag har saknat henne. Imorgon ska vi röka franska cigg och jag ska få speja igenom hennes bilder. Det blir bra.
Jag har inte lyssnat på bright eyes på hela dagen. Det är ganska skönt. Lite lättnad.
Har det något att göra med hur bra den här dagen gått? nej
nejnejnej conor is the good shit

jag saknar kakan
på på fredag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar