lördag, oktober 17, 2009

Abstract - Sammandrag

Så, en snabb sammanfattning av kvällen, varför inte.

Xena-tröjan, missade bussen, hem till mia, kåren, det var DALO överallt (datanördar(påriktigt)), jag sjöng polska födelsedagssången för någon, vi dansade till black eyed peas, pitbull, och diverse dansant galenskap. Mia ville gå till konrad på jakt efter något, hon övertygade både mig och en ny bekantskap josh. en liten kissblåsa och en bankomat senare befann vi oss på konrad och vi träffade gamla klasskamrater. Pratade med en skåning. Mer dans, mer alkohol. Asiatmacka (till skillnad från den sedvanliga turkmackan). Märkliga situationer. McDonalds där jag småbråkade med en medelålderskarl som plötsligt brast ut att jag påminde om hans dotter. Mer prat med ovan nämnda skåning. Bussen hem, träffa freddies syster, hennes ryska ex, och en annan. då vi alla bor där vi bor går vi av på samma ställe och råkar hamna i ett samtal med en förtvivlad kille. Jag fastnar och vill hjälpa honom, men det mesta går ju inte att kontrollera. Han försvinner och det känns som ett avsked.

Klockan är snart halvfem och morgondagen blir hetsig. Jag som hade tänkt mig en lugn fredag och att äntligen få sova ut. Men livet har såklart andra planer för mig. Puss livet, you're killing me.

2 kommentarer:

  1. Jag har kollat upp det här, Johanna hade icke ryskt sällskap i natt. Du bara ljuger, hittar på saker för att folk ska tycka att din blogg är intressant. jävla luder.

    SvaraRadera
  2. Haha meh! Konstantin var ju med! Eller så var det någon annan. Jag vet faktiskt inte. Jag lyckas aldrig känna igen honom. Var inte konstantin med?

    SvaraRadera