torsdag, april 23, 2009

I got the reason

DSC_0358b

3 kommentarer:

  1. haha åh vad fantastiskt baby!

    SvaraRadera
  2. Gud vilken underbar bild!

    SvaraRadera
  3. Jag är smått kär i dig och denna bild får jag lov säga.
    Och vilka fantastiska kommentarer du lämnar!
    Angående Cocorosie; jag är besatt, som du nog förstått, av Bianca och tusan fan vad arg jag blev när jag såg IGÅR att de ska spela på dramaten imorgon! Jag hade varken råd med göteborg eller malmö och när jag nu skulle försöka få tag på biljetter var det helt slutsålt. Förra gången jag såg dem så började jag gråta vid soundcheck.
    Lovisa Ringborg finns på Kulturhuset nu i Stcokholm, så kolla in det tycker jag. Min favoriter var inte med, men det var fint att se dem i orginal.

    Åh, du är en sådan där männidks jsg blir pepp på!

    SvaraRadera