onsdag, februari 13, 2008

idag är jag lätt i hjärtat, lätt i huvud, lätt i kropp
det är sån dag när man vill spara allt i en tändsticksask
har dessutom kommit på att mycket av mitt liv går ut på sånna
iaf här citerar jag slutmonologen i girl interrupted
för idag var det sista mötet på psyk, sista sista sista!
dessutom gjorde jag klart en målning som blev klar
lagom till alla hjärtans dag, så mamz fick den
hon blev kalas och den hänger redan i vardagsrummet

jag har bestämt mig för att vara nykter fram till polen
det blir svårt med tanke på att penne kommer hem
på fredag och då är det kalas överallt plus lillen
har kalas och nästa lördag fyller krille år och
det är klart att det blir kalas men jag ska fan totalvägra
fyfan vad den första zywiec på krakows torg kommer smaka

D E L I C I O U S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar