onsdag, juli 18, 2007




igår/idag har jag spenderat exakt 24h med rasmus. lagom utmattande!

jag är helt tom i huvudet, och lyssnar på gamla gamla bright eyes och det värker lite. gamlabright eyes, nostalgibright eyes, nybörjarbright eyes. bright eyes som jag började lyssna på när jag tog tag i mig själv och mitt mentala existerande. när jag ville ta tag i gamla sår men fan, jag har fastnat. med däcken i kvicksand, fyra fingrar i skolporten, glasskärvan i hälen, stickan i handflatan. liknelser har aldrig varit min starka sida hur mycket jag än önskar att det faktiskt var det. jag ville verkligen fixa till saker och ting, min inställning till människor och fakta, min attityd mot framtiden, mitt förhållningssätt till mina egna tankar och drömmar. men jag har verkligen fastnat. jag ville verkligen börja.. fan jag kan inte. jag vill inte veta.





jag har förnekat trösten i conors röst i några månader. jag tror jag ska börja ta emot med stora famnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar